Центральний вхід
Наша адреса: м. Київ,
вул. Академіка Івана Каблукова, 14
Поштовий індекс: 03065
Електронна пошта: 161sch@gmail.com
Телефон:(044)497-73-13

Інноваційні технології,
що використовуються в роботі педколективу:


Освітній проєкт всеукраїнського рівня "Я - Дослідник 2.0"

З вересня 2021 року ми розпочали в нашому закладі участь в реалізації інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня " Я - Дослідник 2.0"

Сьогодні, в умовах інформатизації всіх сфер діяльності, підростаюче покоління втрачає інтерес до навчання. Як цього не допустити? Потрібні спеціальні технології, методики для розвитку у школярів культури розумової праці, формування вмінь самостійно здобувати знання, застосовувати їх у власній практичній діяльності.

На думку наших вчителів, викладання в початковій школі предмета "Математика" ( за сінгапурською методикою навчання) в межах проєкту " Я- Дослідник 2.0" - це саме те, що нам потрібно сьогодні.Основна ідея нової технології - кожна дитина може досягти успіху у вивченні математики. Для цього потрібно всіх учнів зацікавити процесом навчання і зробити його доступним для кожного.

В 2021 - 2022 навчальному році учні 1-А (кл.керівник Булава Г.І.) та 2-А(кл.керівник Массіна О.М.) вчилися відкривати світ математики по новому:цікаво, змістовно, захопливо та практично.


Технологія "Навчання у русі"

Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі».

Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, зав.кафедрою фізичного виховання і спорту Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова Дубогай Олександра Дмитрівна.

Середня загальноосвітня школа № 161 м. Києва впроваджує технологію «Навчання в русі» в роботу навчального закладу з березня 2017 року. З вересня 2017 року проводить дослідницько–експериментальну роботу за темою «Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі» в системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів» на Всеукраїнському рівні.

Тема, над якою працює середня загальноосвітня школа № 161: «Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів шляхом упровадження інноваційної технології «Навчання в русі» в навчально-виховний процес навчального закладу».

У дослідно-експериментальній роботі в 2020/2021 навчальному році задіяні:
- 9 класів (1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 3-В, 4-А, 4-Б)
- 12 вчителів (вчителі початкової школи та фізичного виховання)

Під час навчально-виховного процесу вчителі використовують алгоритми роботи за технологією «Навчання в русі».

Під час навчальних занять учителі працюють: - із соляними мішечками (для вироблення стереотипу правильної постави у школярів);
- із надувними іграшками (для поліпшення функцій дихальної системи, профілактики захворювань на ГРВІ)

Учителі фізичного виховання організовують виконання учнями вправ зі скакалкою, м’ячем.

Одним із пріоритетних напрямів впровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» є співпраця вчителів та батьків школярів. Робота зі «Щоденниками» розвитку та здоров’я учнів 6-12 років при цьому має суттєве значення. У ході роботи зі «Щоденниками» вчителями спільно з батьками проведено ряд моніторингових досліджень, анкетувань батьків про вплив технології «Навчання в русі» на ефективність навчально-виховної роботи з учнями початкової школи.

Велика увага вчителями та батьками приділяється розширенню обсягу добової рухової активності молодших школярів засобами фізичної культури (рухливі перерви, свято «Мама, тато і я – спортивна сім’я, свято «Краса і здоров’я» та ін.)

У березні 2018 року учні та батьки 2-А класу (класовод Массіна О.М.), як переможці шкільного свята, гідно представляли наш навчальний заклад на святі «Краса і здоров’я» в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова.


24.10.2018 пройшли спортивні змагання «Тато, Мама, я – спортивна сім’я». Ці спортивні змагання були направлені на розвиток спортивного духу, згуртованості батьків та дітей, показавши сильний бойовий дух українського народу. Було залучено до участі у змаганнях батьки наших учнів.

Фрагменти навчальних занять з використанням інтерактивних технологій