Інноваційні технології,
що використовуються в роботі педколективу:
- особистіно-зорієнтоване навчання та виховання;
- компетентнісні підходи до навчання та виховання учнів;
- інтерактивні педагогічні технології:
- інтерактивні технології кооперативного навчання;
- колективно-групового навчання;
- ситуативного моделювання;
- математика в початковій школі за сінгапурською методикою викладання;
- здоров'язберігаючі технології;
- комп'ютерні технології;
- креативне навчання;
- квест-технології та інші.
Освітній проєкт всеукраїнського рівня "Я - Дослідник 2.0"
З вересня 2021 року ми розпочали в нашому закладі участь в реалізації інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня " Я - Дослідник 2.0"
Сьогодні, в умовах інформатизації всіх сфер діяльності, підростаюче покоління втрачає інтерес до навчання. Як цього не допустити? Потрібні спеціальні технології, методики для розвитку у школярів культури розумової праці, формування вмінь самостійно здобувати знання, застосовувати їх у власній практичній діяльності.
На думку наших вчителів, викладання в початковій школі предмета "Математика" ( за сінгапурською методикою навчання) в межах проєкту " Я- Дослідник 2.0" - це саме те, що нам потрібно сьогодні.Основна ідея нової технології - кожна дитина може досягти успіху у вивченні математики. Для цього потрібно всіх учнів зацікавити процесом навчання і зробити його доступним для кожного.
В 2023 - 2024 навчальному році учні 3-А (кл.керівник Булава Г.І.) та 4-А(кл.керівник Массіна О.М.) вчилися відкривати світ математики по новому:цікаво, змістовно, захопливо та практично.
Технологія "Навчання у русі"
Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі».
Середня загальноосвітня школа № 161 м. Києва впроваджує технологію «Навчання в русі» в роботу навчального закладу з березня 2017 року. Проводить дослідницько–експериментальну роботу за темою - Здоров’язбережувальна технологія «Навчання в русі» в системі оздоровчо-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів на Всеукраїнському рівні.
Тема, над якою працює середня загальноосвітня школа № 161: «Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів шляхом упровадження інноваційної технології «Навчання в русі» в навчально-виховний процес навчального закладу».
У дослідно-експериментальній роботі задіяні:
- 8 класів (1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б)
- 11 вчителів (вчителі початкової школи та фізичного виховання)
Під час навчально-виховного процесу вчителі використовують алгоритми роботи за технологією «Навчання в русі».
Під час навчальних занять учителі працюють:
- із соляними мішечками (для вироблення стереотипу правильної постави у школярів);
- із надувними іграшками (для поліпшення функцій дихальної системи, профілактики захворювань на ГРВІ)
Учителі фізичного виховання організовують виконання учнями вправ зі скакалкою, м’ячем.
Одним із пріоритетних напрямів впровадження здоров’язбережувальної технології «Навчання в русі» є співпраця вчителів та батьків школярів. Робота зі «Щоденниками» розвитку та здоров’я учнів 6-12 років при цьому має суттєве значення. У ході роботи зі «Щоденниками» вчителями спільно з батьками проведено ряд моніторингових досліджень, анкетувань батьків про вплив технології «Навчання в русі» на ефективність навчально-виховної роботи з учнями початкової школи.
Велика увага вчителями та батьками приділяється розширенню обсягу добової рухової активності молодших школярів засобами фізичної культури
Участь в проєкті "Навчання в русі" подарував нашому закладу освіти ідеї проведення двох загальношкільних світ:
- свято «Здорова родина – здорова нація»;
- свято «Краси та здоров’я».
02.11.2023 пройшло загальношкільне спортивне свято «Здорова родина – здорова нація».
Це спортивне свято були направлені на розвиток спортивного духу, згуртованості батьків та дітей, показавши сильний бойовий дух українського народу. У святі приймали участь 9 родин учнів початкових класів.